Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Praktiky společnosti Cetelem

Taky už Vám volala paní, ptala se na Vaše příbuzné, a odmítla sdělit, odkud volá?

Dnes jsem obdržel druhý takový telefonát. Při prvním jsem s paní odmítl mluvit a volal číslo znovu, ale nikdo to nebral.

Dnešní telefonát byl stejný, ale podařilo se mi dovolat zpět. Hovor proběhl takto:

zvoní číslo 736 879 535. zvedám telefon.

"Dobrý den, tady slečna X, můžu se Vás zeptat, zda je Miroslav Dvořák Vaším příbuzným?"

já na to: "Nó... a z jaké společnosti, nebo odkud voláte?"

"Tak to Vám nemohu sdělit, dokud mi neodpovíte..."

Tak. Nevím, kdo mi volá. Nevím, proč nějakýho Miroslava shání. Kdyby to opravdu byl můj příbuznej, tak nevím, zda vyhrál ve sportce, nebo zda nevolá nájemnej vrah, kterej ho shání, aby ho zabil. Típám telefon a volám okamžitě zpět. Tentokrát byl na čísle jakýsi chlapík:

"Pan Y, dobrý den..."

"Dvořák dobrý den, mohu vědět kam jsem se dovolal?"

"Dovolal jste se do společnosti Cetelem, co pro Vás mohu udělat?" ...

Bác. Úvěrová společnost, a ten Miroslav dluží peníze. Okamžitě chci přepojit na nadřízeného. Jsem přepojen. Zvedá to mužský hlas a dlouho se představuje. Říkám mu, jakým zážitkem mě již podruhé společnost Cetelem obdařila, a on na to:

"No tak já si to se slečnou X samozřejmě vyřídím, za toto se omlouvám..."

A v tu chvíli mu skáču do řeči. Co si s ní chce frajer vyřizovat? Má to snad ta holka z vlastní hlavy? Odmítám ho s tím, že je zcela zřejmé, že má slečna X tento postup nařízený od vedení, že jsou mi tyhlety kecy k hovnu, a že si nepřeju aby se tohle opakovalo, ať si u mýho jména zaškrtnou kolonku NEVOLAT a hotovo.

Byl jsem vážně vytočenej. Vám to přijde normální?

Autor: jakub dvořák | čtvrtek 28.1.2010 14:15 | karma článku: 28,43 | přečteno: 3360x
  • Další články autora

jakub dvořák

Křesťanství v ČR nechceme

Protože když nechceme islám, neměli bychom zapomínat na vlastní minulost. Žejo, komunisti a inkvizitoři?

16.1.2015 v 21:12 | Karma: 16,69 | Přečteno: 2222x | Diskuse| Ostatní

jakub dvořák

Zvýšení DPH Čechy na nákupy do ciziny nevyhnalo, tvrdí Kalousek

Kdo touží po hluboké ekonomické úvaze, tak to ani neotvírejte. Pouze mne zaujal jeden příspěvek...

11.7.2012 v 8:32 | Karma: 10,15 | Přečteno: 1221x | Diskuse| Ostatní

jakub dvořák

Necháme se terorizovat??

Nesmyslné ekologické daně, ekoterorismus a papalášství nenažraných, sobeckých primitivů mě už dlouho štve, ale tohle je už na pováženou.

9.5.2011 v 8:10 | Karma: 35,92 | Přečteno: 2496x | Diskuse| Ostatní

jakub dvořák

Jedinej, kdo šlápnul pořádně vedle, je idnes.cz

Jak si vůbec můžete dovolit házet vinu na někoho jinýho? Laskavě si přečtěte, co jste poslední dny psali, a uvědomte si, na základě čeho jste sesmolili takový kraviny.

22.4.2011 v 8:30 | Karma: 30,84 | Přečteno: 2831x | Diskuse| Ostatní

jakub dvořák

6A6 6666

Exkluzivní registrační značka, nebo jenom rudá závist, bledá tváři? Byl snad někdo znevýhodněn, když tuhle značku dostal synáček úřednice? O co byl připraven? Jakou přidanou hodnotu má "pěkná" kombinace čísel?

19.4.2011 v 8:30 | Karma: 17,43 | Přečteno: 2398x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Záchranka na maratonu ošetřila 52 běžců po kolapsu, do nemocnice museli čtyři

5. května 2024  13:30,  aktualizováno  17:53

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili 52 běžců, vesměs po kolapsu. Informovali o...

V německém Magdeburgu strhl vichr skákací hrad i s dětmi do Labe

5. května 2024  17:45

V německém Magdeburgu v neděli poryv větru strhl do Labe skákací hrad, na kterém se bavilo několik...

Ruští úředníci utíkají z Ukrajiny, nedočkali se slíbené raketové kariéry

5. května 2024  17:34

Ruští úředníci, kteří v počátcích invaze odešli na výzvu Kremlu pracovat na okupovaná území na...

Absurdita blahobytu. Miliardy porcí jídla končí v koši, nejvíc plýtváme doma

5. května 2024

Premium Přestože existují potravinové banky, kam míří neprodané jídlo ze supermarketů a řada hotelů,...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.