Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M2

Macho 2

29. 4. 2008 16:01
Hochu tak pozor.

Že část fotbalových fanoušku jsou s prominutím hovada a zaslouží daleko přísněji trestat tak o tom není pochyb.

Ale!

, a můžete se vykašlat na nějaký lidskoprávní hovadiny!

Tak to se chlapče kapku prober. Na lidskoprávní hovadiny by se někteří rádi vykašlali velmi rychle. A věř, fotbal by nebyl na prvním místě.

0 0
možnosti
JD

icmek

29. 4. 2008 19:12
Re: Hochu tak pozor.

a tys taky nepochopil. (kdyz uz mi teda tykas). lidskopravni hovadiny ve vztahu k tem smejdum, k tem, kteri jsou predmetem clanku. kdyz clovek porusuje lidsky prava, proc ty jeho obhajovat?

0 0
možnosti
S

skydream

29. 4. 2008 16:01
lidskopravni hovadiny

tak si pust nejaky hitleruv projev strhujici plny emoci... a nenavisti... bude se ti to libit a jeste se od nej mnoho naucis ty fasisto.... Rv

0 0
možnosti
JD

icmek

29. 4. 2008 19:10
Re: lidskopravni hovadiny

nepochopils.

0 0
možnosti
LH

Mouchard

29. 4. 2008 14:00
...njn...

a co přesně mají dělat politici? v legislativě problém není, nástrojů proti dementům je dost, kašle na to policie...

0 0
možnosti
RV

rosco

29. 4. 2008 12:19
prase jako prase

Pokud vím tak zatím nikdo neví ,kdo po té sanitce hodil kámen.Napsat ,že to byl brněnský fanoušek je stejná prasárna!!!Na tom konci bydlí převážně cikáni,ale já také netvrdím ,že to byl někdo z nich.Za ten svůj slovník by jsi si měl vypláchnou ústa ,a že jsi to napsal ,tak si i umýt ruce.

0 0
možnosti
JD

icmek

29. 4. 2008 12:26
Re: prase jako prase

nebudu dělat ani jedno z toho, co mi radíte. těmhle lidem tyto termíny a označení přísluší a já se nestydím je použít, naopak si za nimi stojím a použil bych i ostřejší. je mi jedno, jestli to byl brněnskej, ostravskej fanoušek, nebo třeba uplně náhodnej chodec, nebo jak vy říkáte cikán. je mi to jedno. mluvím o něm, ať už je to kdokoliv.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.