Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

j@ck

4. 5. 2008 20:31
-

http://www.youtube.com/watch?v=-0LTIea-xJk

Pro vsechny priznivce Chucka Norrise R^

0 0
možnosti

dulitka

4. 5. 2008 20:14
a co ty Kubo,

ve věku okolo deseti let, na WTR ses nedíval? Já myslím, že pro kluky, kteří v tomhle věku hledají svůj vzor, to není nejhorší, určitě příjemnější, než např. filmy s panem Seagalem... I když dospělý padá smíchy :-)!

0 0
možnosti

thufir

29. 4. 2008 17:18
,

Jako děcko jsem Chucka žral, teď už se na něj nedívám, ale vždy mě fascinovalo, že si dělají srandu zrovna z něj. Dudikoff nebo Lundgren jsou mnohem horší. A to nemluvím o hvězdě bulharsko barbadoských akčních filmů Stevenu Seagalovi, což je oproti Norrisovi neporovnatelně větší hrůza.

0 0
možnosti

HempValley

29. 4. 2008 12:24
"vtipy" na chucka

me spis prijdou tyto vtipy jakoby zesmesnujici jej.. jo chuck je trapak,a par lidi z nej ve vtipech udelalo legendu..pak se pridavali dalsi a vytvorili tento "kult"

0 0
možnosti

B.Walsh

29. 4. 2008 11:40
Jako

klukovi se mi seriál W.T.R moc líbil, teď bych se na to nedokázal dívat ani 5 minut. Mám 11. letého bratrance a hledí na to s otevřenou pusou. Kdesi jsem četl, že role v W.T.R je vrcholem Chuckovi přestrašné herecké kariéry. No něco na tom bude... Sporotvec byl dobrej, ale herec hroznej.

PS:Stejně nevěřím, že Chuck už 20 let cvičí na Total Gymu!!!

0 0
možnosti

icmek

29. 4. 2008 12:11
Re: Jako

je to herec jako bruce lee nebo van damme, proste bida s nouzi. WTR je strasna slatanina, kvalita nula, herecky vykony nula, hudba nula, scenar nula, vsecko nula. ale zakladni myslenka je dobra...

0 0
možnosti

crazy_Yvan

29. 4. 2008 11:26
chuck

Chuck Norris neslavi vanoce, to Vanoce slavi Chucka Norrise.

0 0
možnosti

honzarov

29. 4. 2008 11:20
To je problém?

Jinak Chuck Norris je starší než jeho otec a ještě umí prásknout otáčejícími se dveřmi. 

0 0
možnosti

drtinajan

29. 4. 2008 11:19
Za vsim hledej prachy,

ale presto si myslim ze by kazdy herec mel mit jakousi latku pod niz by nemel klesnout. Nechapu jak muze treba Tom Hanks vzit roli v tak desive slatanine jakou byla Sifra mistra Leonarda, ale budiz, to bych jeste zkousl, nakonec je to otazka vkusu kazdeho divaka, co se nelibi mne, muze se libit nekomu jinemu. Ale kdyz Chuck Norris dela krovi V.Meciarovi pri jeho volebni kampani,  tak podle meho nazoru tuhle latku prekonal. Jakykoliv naznak nejakeho vzoru (urcite velmi zadaneho) se pak stava jen trapnym a prazdnym gestem, za prachy pujde poskakovat i kdyz mu zaplati treba takovy Mugabe...

0 0
možnosti

radim36

29. 4. 2008 11:18
Ale jo.

Já mu ten seriál přeji.  Zřejmě je to pro něho nejlepší způsob, jak si  vydělat na svoji vilu se svým bazénem , či kde  a v čem C. N. vůbec bydlí.

0 0
možnosti

NáhodněProcházející

29. 4. 2008 11:16
Na Chucka mi nesahejte!!!

Chuck je jediny clovek na svete, ktery porazil betonovou zed v tenise....

Kazdy nosi pyzamo s obrazkem Supermana. Superman ma pyzamo s obrazkem Chucka...

A Chuck je uz dvacet let po smrti.. Ale smrtka nema odvahu mu to rici... ;-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.