Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škubi

23. 4. 2008 12:45
Proč...?

Autor tohoto článku píše jako zkušený řidič mající za sebou min. 1 000 000 kilometrů bez nehody (podle fotky tak moc nevypadá)... A poučuje o věcech, které dojdou i blbýmu! Nechápu existenci toho článku. Nechápu, co jsem si po jeho přečtení měl odnést...?

0 0
možnosti
JD

icmek

23. 4. 2008 13:03
Re: Proč...?

díky za reakci.

není to ani tak o tom, jestli jsem najel milion kilometrů bez nehody, ale o tom, jak jezdím.

jestli si myslíte, že dobrej řidič se pozná podle počtu najetých kilometrů, jste mimo.

já sám jsem ujel houby, jsem řidič v plínách, ale ujel jsem už dost na to, abych si uměl udělat obrázek a sám v sobě si utřídil, jak mám a nemám jezdit.

a že je to zbytečné? že to snad dojde i blbýmu? no jak každej den vidíte ve zprávách, tak asi nedojde. nezbývá tedy, než to stále opakovat.

0 0
možnosti
JN

Wrunx

23. 4. 2008 12:04
Ehm...

"dostatek prostoru je přímo úměrný výši nebezpečí předjetí"? Čili: čím větší prostor k předjetí, tím větší nebezpečí? ;-)

0 0
možnosti
JD

icmek

23. 4. 2008 12:08
Re: Ehm...

ne. zkus si to přečíst znovu a lépe porozumnět psanému textu;) přímo úměrný není nebezpečí, ale jeho výši. a to je rozdíl.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

23. 4. 2008 11:55
Hmm

Zase blbečci a magoři. Pozor hochu, aby ti to nezůstalo...:-/

0 0
možnosti
TB-VC

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

23. 4. 2008 11:21
Koukám, že už jsi

rezignoval i na psaní velkých písmen na začátku vět. 8-o8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.