Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirisek

14. 6. 2009 18:39
Náš kocour a Royal Canin

Mám šedého brita a ten je na Royalu Canin od kotěte. V případě mých pokusů mu Royal mixovat s jinou značkou, sežere svůj Royal a "vetřelce" v misce rozhází po kuchyni. Po druhém pokusu jsem to vzdala a teď jsme oba spokojení. Já mám pořádek v kuchyni a kocour své oblíbené granule.:-)  

0 0
možnosti

lacerta.viridis1

30. 6. 2009 16:35
Re: Náš kocour a Royal Canin

Naše  želvovinová britka také kotě je krmena směsí :o) Royal x Purina cca 1:1, občas se míchne z kotěcích i něco jiného (ne whiskas) :o) Nevybírá si, což je přesně to o co jsme se snažili :o) Stejěn tak kapsičky x konzervičky vybíráme z těch "lepších" ale střídáme. Ignoruje veškeré paštiky. Nechává je zaschnout n amisce. Ale to dělá i ta starší :o)

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

5. 5. 2008 12:30
a co konzervy?

:-)

0 0
možnosti

dulitka

5. 5. 2008 12:26
Kubo

srst máš určitě krásnou, ale pusu bych Ti nedala ! ;-)

0 0
možnosti

xhorl33

25. 4. 2008 13:06
.-)

Kupuju Royal Canin, naše obludka nechce jiné granule ani vidět... nedivím se jí, jakákoliv jiná značka dost smrdí:-)

0 0
možnosti

Lexinka

24. 4. 2008 13:50
Musím se přiznat,

že při začtení do vašeho článku se mi ze začátku trochu dělalo špatně. Ale nakonec jsem se taky dobře bavila. Koneckonců vždycky se na takovéhle šílenosti najde nějakej blázen ;-D

PS: kočku nemám, mám psa, granule "voní" podobně asi, ale do pusy bych to nestrčila :-/

0 0
možnosti

telmah

24. 4. 2008 13:32
A co psi?

Prosím, nechcete též otestovat psí granule? Pokud pejska nemáte, na porovnání, jestli to chutná jemu, ráda zapůjčím svého !!! KarmaR^

0 0
možnosti

dajana.p

24. 4. 2008 10:34
Skvělý!

;-D;-D;-D

Ani nevíte, jak jsem ráda, že sem píšete. Fakt díky!

0 0
možnosti

Viktorie01

24. 4. 2008 10:26
Teda

 vy chlapi máte nápady. Ten můj se zas tuhle v sobotu v trošku rozjařenější náladě rohodl ochutnat větvičku, co jsme před tím cestou z osvěžovny odlomili před domem na hlodání našim osmákům, prohlásil, že je to hnusně hořký, jak to můžou jíst a jal se testovat jejich všechny možný granule, jestli je to taky tak hnusný. Ale když jsem se ho pak ráno ptala, jestli nemá potřebu jít se proběhnout do běhacího Kolečka nebo naopak schovat se za skříň nebo pod gauč, tak říkal, že ne, asi toho nesnědl dost.;-D;-D

0 0
možnosti

Tausret

24. 4. 2008 10:18
Už dlouho jsem se tak nepobavila

a moje kočka taky ne;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS