Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Busák

6. 5. 2010 18:57
Milý mladý příteli, z toho si nic nedělejte :-)

Já jezdím 40 let, před lety jsem i instruktota v autoškole dělal a s takovými blby se v současné době potkávám za volantem autobusu každý den. Jeden příklad za všechny: Jedu s linkou 121 od Brumlovky na Budějovickou. Většina aut jede přímo do Vančurovy, takže jedou v pravém pruhu, taktéž já s busem. Levý pruh je odbočovací, je v něm méně vozů, takže každý pan "důležitý" a "dravý a úspěšný" jede v levém až skoro ke křižovatce a pak se nacpe do toho pravého. (Skutečným "borcům" navíc nečiní žádný problém pokračovat z odbočovacího pruhu rovně a nacpat se před ostatní v křižovatce). Onoho dne se těsně před křižovatkou snažil vecpat před můj bus pán s Audi, skoro mi utrhl přední nárazník. Trochu jsem uhnul, ale neviděl jsem důvod proč to "zašlápnout" a nechat lidi ve voze popadat na podlahu nebo rozplácnout o přední sklo, takže jsem dál pokračoval ve svém pruhu do zastávky Budějovická. Onen úspěšný mladý muž v Audi zastavil vedle mně a křičel, že mi dá do držky. Takže si zvykejte :-)

0 0
možnosti
L

Lanta2004.

6. 5. 2010 19:00
Re: Milý mladý příteli, z toho si nic nedělejte :-)

Potvrzuju.Ten úsek znám dobře a opravdu tam někteří "borci" z odbočovacího jedou rovně.Nechápu proč to nikdo nekontroluje.Kamery tam jsou:-/

0 0
možnosti
L

Lanta2004.

6. 5. 2010 18:57
Škoda se rozčilovat

Já už si jedu taky podle svýho.At si ti vzadu trhnou.

Moje zkušenost z magistrály je ještě horší.Jedu v prostředním pruhu padesátkou v době,kdy začíná dopravní špička,takže je ještě relativně plynulej provoz,ale už jsou obsazeny všechny pruhy.Zleva i zprava sviští auta určitě přes šedesát a za mnou spousta nervních lidí,které svojí předpisovou padesátkou evidentně zdržuju a kteří čekají na nejbližší příležitost mě předjet.Tak přemýšlím kudy má jezdit člověk,který chce dodržovat pravidla.V levým to nejde,v pravým pokud jedu přes celou prahu taky ne díky neustálým napojovacím pruhům a po prostředku taky ne.Jedna věc mi ale vrtá hlavou stále.Jak můžou lidi s čistým svědomím jezdit rychlostí cca patnáct či dvacet kilometrů nad limit přímo pod radarama.:-/

0 0
možnosti
ZS

Z-S

6. 5. 2010 19:26
Re: Škoda se rozčilovat

jezdi MHD !

0 0
možnosti
ZS

Z-S

6. 5. 2010 18:45
Blbec

natrefil na blbce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.