Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

28. 1. 2010 17:14
Myslím, že Cetelemu křivdíte

Zřejmě jim váš příbuzný spojení na vás dal, možná proto, že už měl víc půjček a tak se chtěli trochu jistit. Co jsem ale zaslechl, tak Cetelem patří k těm lepším úvěrovým společnostem, jak výší úroků myslím kolem 15% ročně tak i operativností a tím, že půjčí celkem bez problémů. Ovšem splácet pochopitelně taky chtějí, takže být vámi bych to řešil spíš u vašeho přínuzného.

0 0
možnosti

ičmeka už jednou smazali

29. 1. 2010 8:29
Re: Myslím, že Cetelemu křivdíte

vy jste to nepochopil, ten Miroslav Dvořák můj příbuzný není. žádného Miroslava v rodině kupodivu nemáme. ale o to vůbec nejde. jde o princip anonymního vyzvídání členů příbuzenstva.

0 0
možnosti

Radek_23

28. 1. 2010 15:11
Hnus

Něco podobného se mi přihodilo docela nedávno. Paní x mi nabízala neuvěřitelnou nabídku čehosi. Na dotaz, kde vzala můj telefon, mi tvrdila, že je to náhodně vygenerované číslo. Hovor pokračoval dál. A nakonec se paní ptala jestli to chci poslat na adresu trvalého bydliště do Skalice? To mě zarazilo. Zeptal jsem se jí, jestli si v hlavě i tu adresu náhodně vygenerovala. Na dotaz jaká společnost to vlastně volá sluchátko ohluchlo. Asi jí vypadl nějaký generátor spojení. No mě by jen zajímalo, kdo obchoduje s mými osobními údaji.

0 0
možnosti

oldiess

28. 1. 2010 17:15
Re: Hnus

Tak tohle je jistě špatně, ale podel mě to nemá co do činění s cetelemem, kde měli číslo od klienta.

0 0
možnosti

phoebe79

28. 1. 2010 14:35
máte recht,

nemorálnost těchto společností tu stoupá rapidně, je to k blití, a neskončej, dokud všichni zadluženci neskočej z mostu:-(

0 0
možnosti

samr

28. 1. 2010 14:33
heh

Uverová carta - ke každé pujčce od společnosti Cetelem automaticky obdržíte i creditní kartu(tedy pokud si podrobne nepročtete úverovou smlouvu a při jejím podpisu k ní nepřiložíte další papír s prohlášením nä kterém výslovně řeknete, že kartu nechcete.) Karta je první rok zdarma, po roce Vám za její držení začnou účtovat 200,-

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.