Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Zuzana Hejná

28. 4. 2008 9:15
Kdysi

se kolega vyhýbal zajíčkovi a skončil v nemocnici,auto bylo na odpis. Já jsem vrah, zajíci jsem se nevyhnula kvůli protijedoucímu autu a přílišné blízkosti zajíce.  On mi za to ťuknul chladič. Když mi za nějaký čas cestu přebíhala dobře rostlá nutri (fakt), radši jsem brzdila a kličkovala-naštěstí to zrovna šlo.Setkání se srnkou se na venkově nevyhne ani sebelepší řidič - prostě stane se.

Na to neplatí univerzální rady, jenom rozum do hrsti.

0 0
možnosti
F

Faye

28. 4. 2008 9:02
Zvlastne nadsazeny clanek... ^^

Tak ten vas pan Patek sice byl po Evrope, ale urcite ne ve Skandinavii.

To kdyz takhle v sedmdesatce narazite do pultunoveho losa, tak je vetsi pravdepodobnost, ze z te nehody odkraci po svych ten los nez vy.

Ze by se tvorily kolony, to je dost naivni predstava. To spis par aut skonci v prikopu a los odejde.

0 0
možnosti
P

podhrazny

21. 4. 2008 17:34
Už jste něco přejel?

Pokud ano, určitě svůj hodně nadsazený článek poupravíte. Nicméně mohu souhlasit: co je málé a jde pod vůz radši přejet a zachránit své zdraví. Co je větší vyhrává. Nicméně pokud jako řidič vím, že v noci a zejména u silnic v lese se pohybuje zvěř, měl bych sundat nohu z plynu a jet rozumně. Srnka Vám těsně před auto neskočí.. Vždy je čas na reakci.

0 0
možnosti
JD

icmek

21. 4. 2008 17:47
Re: Už jste něco přejel?

dobrý den,

děkuji za reakci. otázka nezní, zda jsem něco přejel, ale zda jsem byl nucen něčemu se vyhýbat, že? na to mohu odpovědět, že jsem se již vyhýbal všemu zmíněnému, resp. že jsem na silnici před sebou spatřil vše zmíněné, včetně pruhovaných malých prasátek.

naprosto s vámi souhlasím, nicméně někdy vám zvíře vletí přímo před auto. ne na vzdálenost 100 metrů, ale jeden metr. a to znám také - bažant, kočka.

0 0
možnosti
L

Lenka.Q

21. 4. 2008 17:04
Souhlas

Díky za článek. Jednou mne bratr-spolujezdec málem uškrtil, když jsem se na poslední chvíli vyhýbala ježečkovi a nechybělo moc a bylo po ježečkovi i po nás:o)

Nezabíjím ani mouchy, ale už jsem pochopila, že někdy je lepší stát se vrahem  ušáka než bůhvíkolika lidí. Nastěstí se mi ještě žádná srážka se zvířetem nepřihodila, i když jednou to bylo docela o fous. A tak vám chci říct:zapomněl jste na divočáka:o)

0 0
možnosti
JD

icmek

21. 4. 2008 17:19
Re: Souhlas

taky díky - divočák bude v druhém díle;)

0 0
možnosti
LV

klojocz

21. 4. 2008 16:47
Tak nevim...

...kolik je panu Patkovi, ale pravdepodobne jezdi uz tak o 6ti let...tedy pokud nebylo tech 8 mega nadsazka. Jesli jezdi od 18ti uz 50 let a to denne, tak pokud dobre pocitam, je to cca 440km denne....DENNE!!! A bez nehody? Nevim....leda ze ty kilometry nahnal na nejakym simulatoru :-) (coz neni v pripade instruktora tak nerealne...:-) )

Nicmene souhlasim, par km mam taky za sebou a rozhodne pred malou zveri nebrzdit...mozna to odnese nejakej plast, ale lepsi, nez aby to odnesl nekdo svym zivotem...Se srnou jsem mel tu cest, ale nastesti dobrzdenou. Chvili cumela a pak utekla...

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3111x
jsem svobodný člověk. chci říkat, že svoboda je důležitá, avšak né na úkor svobody někoho jiného.